STMO vet att en webbtjänst så som en komplex webbsida eller e-handel blir snabbt inaktuell och behöver underhållas och uppdateras för att hålla sig i framkanten av utvecklingen. Vi på STMO tar förvaltning på högsta allvar och har tagit fram en helhetslösning samt arbetsprocesser där vi finns tillgängliga för dig på telefon, epost eller genom ett ärendesystem som du som kund har tillgång till. Vi tar hand om er förvaltning och hjälper till att hålla er uppdaterade inom de senaste trenderna och teknikerna. Vi har inga fasta avgifter utan arbetet sker löpande.
Genom en personlig kontakt får ni tillgång till support där vi hjälper er med allt från uppdateringar till akuta ärenden. Med kontinuerliga avstämningar kommer vi tillsammans att skapa rutiner där vi skapar en backlogg som vi sedan prioriterar och planerar in för leverans, allt med fokus på hög kvalitet som testas och godkänns för att slutligen produktionssätt på ett automatiserat sätt.
Förvaltning STMO Assist hjälper er med ärendet genom att snabbt sätta sig in och felsöka buggar som rapporteras in. Skulle det visa sig att det är en större åtgärd som behöver göras så har utvecklarna alltid en dialog med er innan arbetet påbörjas. Vi finns också som stöd för driftrelaterade frågor, hjälp för redaktörerna, UX, design och allmänna tekniska frågor. Ni som kund kommer att vara delaktiga genom hela processen från rapportering till att det ligger i produktion.
Vi försöker alltid vara proaktiva och se till att er lösning håller god form.